Cardiologie

Examenul cardiologic este recomandat înaintea oricărei intervenții chirurgicale complexe, în special pacienților cu patologie cardiacă pre-existentă sau la cei vârstnici. Astfel că vizita la medicul cardiolog și efectuarea atât a unui EKG, cât și a unei ecografii cardiace este un pas important în pregătirea preoperatorie a pacientului chirurgical.

De asemenea, vizita la medicul cardiolog este obligatorie pentru pacienții cu simptomatologie de tipul: dureri toracice/dureri în piept, palpitații, astenie/oboseală, tulburări de ritm/bătăi neregulate ale inimii. Alte semne ca epistaxisul/sângerări de la nivelul cavității nazale, edemele periferice/creșteri în dimensiuni ale membrelor inferioare sau pierderile de cunoștință/amețelile trebuie să vă trimită cât mai urgent la un medic cardiolog.

Pentru persoanele diagnosticate cu diabet zaharat, hipertensiune arterială, obezitate, hipercolesterolemie și mai ales la persoanele cu boli cardiace complexe, examenul cardiologic periodic este obligatoriu.

Nu amâna prezentarea la medicul cardiolog! Sănătatea ta e acum mai importantă ca oricând!

La Clinica Meridian beneficiați de aparate moderne de examinare și evaluare cardiologică. Medicii colaboratori se caracterizeză prin profesionalism și experiență acumulată în clinici universitare de renume.

Luni 08-11:00, 14:30-17:00, 17-20:00
Miercuri 15-17:00, 17-20:00