Politica de Confidențialitate
Politica de confidențialitate este destinată oricărei persoane cu care interacționează MERIDIANCLINIC, inclusiv clienți și potențiali vizitatori ai site-ului nostru web, utilizatori ai aplicațiilor noastre.
1. Introducere
Vă mulțumim pentru interesul față de compania noastră, produsele și/sau serviciile noastre. Când intrați într-o relație de orice fel cu noi, ne încredințați informațiile dumneavoastră. Aceste informații redate în prezentul document (denumit în continuare „Politică de confidențialitate”)sunt importante. Vă recomandăm să le citiți cu atenție.
Scopul acestei Politici de confidențialitate este de a vă explica ce date prelucrăm (colectăm, utilizăm, arhivăm), de ce le prelucrăm, în ce modalitate le prelucrăm, drepturile dvs. în temeiul GDPR și modalitatea în care vă puteți exercita aceste drepturi. În colectarea acestor informații, noi acționăm în calitate de operator și, conform legii, suntem obligați să vă furnizăm aceste informații.
Protecția și confidențialitatea datelor cu caracter personal este foarte importantă pentru noi. Fiind pe deplin conștienți de faptul că informațiile personale vă aparțin, facem tot posibilul să le stocăm în siguranță și să le prelucrăm cu atenție. Nu oferim informații unor terțe părți fără a vă informa în conformitate cu prevederile legale. Nu luăm decizii exclusiv automate cu impact semnificativ asupra dvs.
Prin vizitarea site-ului, achiziționarea produselor și/sau serviciilor noastre sau prin interacțiunea cu noi prin orice mijloc și/sau prin intermediul oricărui canal de comunicare (e-mail, telefon, rețele de socializare etc), sunteți de acord cu această Politică de confidențialitate și consimțiți inclusiv la utilizarea datelor dvs. în scopuri publicitare sau de marketing. Dacă nu sunteți de acord cu cele descrise în prezenta Politică de Confidențialitate, vă rugăm să nu utilizați serviciile sau produselor noastre.
2. Alte Servicii
Această Politică de confidențialitate nu acoperă aplicațiile și site-urile altor terți la care puteți ajunge prin accesarea link-urilor de pe site-ul nostru. Acest lucru excedează controlului nostru.Vă încurajăm să examinați Politica de confidențialitate de pe orice site și/sau aplicație înainte dea furniza date personale.
3. Cine suntem noi?
MERIDIAN CLINIC SRL, persoană juridică română, cu sediul în localitatea Cluj - Napoca, str. Vasile Carlova nr.10, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J12/1421/2020, cod fiscal42555511, reprezentată prin Pop Miana, în calitate de Manager General este responsabilă de prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal pe care le colectăm direct de la dvs. sau din alte surse. Potrivit legislației, organizația noastră este operator de date cu caracter personal. Pentru ca datele dvs. să fie prelucrate în siguranță, am depus toate eforturile să implementăm măsuri rezonabile și adecvate, tehnice și organizatorice pentru a proteja informațiile dvs. personale.
4. Cine sunteți dvs?
Potrivit legislației, dumneavoastră, persoana fizică beneficiară a produselor și/sau serviciilor noastre, reprezentantul ori persoana de contact a unei companii, vizitatorul site-ului sau persoana aflată într-o relație de orice fel cu compania noastră, este o „persoană vizată”, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă.
5. Angajamentul Nostru
Protecția informațiilor dvs. personale este foarte importantă pentru noi. De aceea, ne-am luat angajamentul să respectăm legislația europeană și națională privind protecția datelor cu caracter personal, în special Regulamentul (EU) 679/2016, cunoscut și sub denumirea de GDPR și următoarele principii:
- Legalitate, echitate și transparență
Prelucrăm datele dvs. legal și corect. Suntem întotdeauna transparenți în privința informațiilor pe care le utilizăm, iar dvs. sunteți informat corespunzător. - Controlul vă aparține
În limitele legii, vă oferim posibilitatea de a examina, modifica, șterge datele personale pe care le-ați împărtășit cu noi și de a vă exercita celelalte drepturi. - Integritatea datelor și limitarea scopului
Utilizăm datele numai în scopurile descrise la momentul colectării sau în noi scopuri compatibile cu cele inițiale. În toate cazurile, scopurile noastre sunt compatibile cu legislația. Luăm măsuri rezonabile pentru a ne asigura că datele personale sunt corecte, complete și actualizate. - Securitate
Am implementat măsuri rezonabile de securitate și criptare, astfel încât să vă protejăm cât mai bine informațiile personale. Cu toate acestea, rețineți faptul că niciun site web, nicio aplicație și nicio conexiune la internet nu este complet sigură.
6. Schimbări
Putem schimba această Politică de confidențialitate în orice moment. Toate actualizările și modificările prezentei Politici sunt valabile imediat după notificare, pe care o vom realiza prin afișare pe site și/sau notificare pe e-mail.
7. Întrebări și solicitări
Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la prelucrarea datelor dvs sau doriți să vă exercitați drepturile legale în legătură cu datele pe care le deținem sau dacă aveți îngrijorări cu privire la modul în care tratăm orice problemă de confidențialitate, ne puteți scrie la adresa de e-mail: dataprotection@meridianclinic.ro
A. . Ce fel de informații colectăm despre dvs.
Atunci când navigați pe site-ul nostru, când ne transmiteți o solicitare pe e-mail sau ne contactați în orice alt scop și pe orice alt canal de comunicare, ne puteți comunica următoarele date personale, pe care le colectăm direct de la dvs sau din alte surse, cum ar fi:
- Numele și prenumele
- Adresa de domiciliu
- Adresa de e-mail
- Numărul de telefon
- Parola
- Username
Cele mai multe informații le colectăm direct de la dvs. (de exemplu, prin completarea unui formular de pe site). Majoritatea informațiile sunt cele descrise mai sus, dar pot exista situații în care colectăm date de la terți (parteneri, platforme de publicitate), cum ar fi de exemplu, informațiile privind achizițiile și interesele.
Pe lângă informațiile indicate mai sus, este posibil să colectăm și următoarele informații, în funcție de circumstanțe:
- Modul în care interacționați cu site-ul nostru sau cu reclamele (de exemplu, informații despre cum și când ne accesați site-ul sau ce dispozitiv folosiți pentru a accesa site-ul);
- Informații furnizate atunci când completați formulare sau chestionare;
- Conținutul mesajelor trimise prin sisteme de mesagerie și e-mail;
- Interacțiunile dintre dvs. și noi pe rețelele de socializare (de exemplu, aprecieri, distribuiri, comentarii);
- Informații pe care le colectăm despre dvs. de la alte companii din grup sau terțe care au obținut consimțământul dvs. sau au alt drept legal de a partaja aceste informații cu noi(inclusiv parteneri/platforme de publicare sau de publicitate).
În situația în care efectuați achiziții, se vor colecta anumite informații de plata (datele de pe card), însă vor fi stocate de partenerii noștri procesatori într-un mod pe care noi nu îl putem citiși nu putem avea acces la respectivele date. Noi vom fi doar informați dacă achiziția a fost efectuată cu succes.
Este posibil să colectăm date prin module cookie sau alte tehnologii similare, precum: Adresa IP, Navigatorul de internet, Locația.
Paginile web pe care le accesați pe site-ul nostru.
Informații colectate automat care nu sunt date cu caracter personal când accesați site-ul nostru web, informațiile sunt colectate ocazional în mod automat (adică nu prin înregistrare) care nu au legătură cu o anumită persoană (de exemplu, tipul de browser de internet și sistemul de operare utilizat; numele de domeniu al site-ului web de unde ați venit; numărul de vizite, timpul mediu petrecut pe site, paginile vizualizate). MERIDIAN CLINIC folosește aceste informații pentru a analiza popularitatea site-urilor noastre web și pentru a îmbunătăți conținutul acestora. Când vizitați unul dintre site-urile noastre web, este posibil să stocăm informații pe computer sub forma unui „cookie” care vă va recunoaște automat la următoarea vizită. Cookie-urile ne permit, de exemplu, să adaptăm un site web la interesele dvs. sau să vă salvați parola, astfel încât să nu fie necesar să o reintroduceți de fiecare dată. Dacă în general refuzați utilizarea cookie-urilor,
B. De ce colectăm aceste informații?
Colectăm informațiile cu caracter personal în următoarele scopuri:
- În vederea încheierii sau executării unui contract între dvs. și noi;
- Pentru a vă răspunde la întrebări și solicitări și a vă furniza serviciul de asistență clienți;
- În scop de marketing, însă doar în situația în care avem consimțământul dvs. prealabil sau când există o excepție legală de la obținerea consimțământului;
- Pentru a oferi și îmbunătăți serviciile și produsele pe care le oferim;
- Pentru a diagnostica sau a remedia probleme tehnice – oferim serviciul de consultanță
- Pentru a ne apăra împotriva atacurilor cibernetice;
- Pentru crearea și/sau mentenanța conturilor;
- Pentru a ne conforma legislației, ca de exemplu conformarea cu legislația fiscală care ne obligă să păstrăm documentele contabile pe o perioadă de timp;
- Pentru constatarea sau revendicarea unui drept în instanță;
- În scopuri analitice și de cercetare;
- Pentru desfășurarea promoțiilor și a concursurilor;
- Pentru a preveni infracțiunile, înșelăciunile sau fraudele;
- Dacă cumpărați servicii și produse de la noi
- Pentru prelucrarea datelor în scop de ofertare
C. Care este temeiul legal pentru prelucrare?
Putem utiliza următoarele temeiuri legale, în funcție de cazul concret:
Consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal;
Cu toate acestea, în situația în care sunteți client al nostru, putem trimite mesaje promoționale (marketing direct) cu privire la bunuri și servicii similare, cu consimțământul dvs. Însă, în toate cazurile, vă puteți opune marketingului direct și/sau vă puteți retrage în orice moment consimțământul prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare(„unsubscribe”) din fiecare e-mail sau prin transmiterea unei cereri scrise la adresa dee-mail: dataprotection@meridianclinic.ro
Prelucrarea este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract între dvs și noi;
Prelucrarea este necesară în scopul intereselor noastre legitime sau ale altei părți, cu excepția cazului în care prevalează interesele, drepturile sau libertățile dvs. În situația în care utilizăm interesul legitim, efectuăm o analiză a interesului legitim (test de echilibrare) prin intermediul căreia punem în balanță interesul nostru și interesele dvs.
Prelucrarea este necesară în vederea îndeplinirii unor obligații legale (ca de exemplu conformarea cu legislația fiscală care ne obligă să păstrăm documentele contabile pe o perioadă de timp sau furnizarea anumitor informații organelor și instituțiilor publice abilitate);
În unele situații, prelucrarea poate fi necesară pentru a proteja interesele vitale ale dvs. sau ale altei persoane fizice;
Rețineți faptul că obținerea consimțământului nu este obligatorie, iar noi vom proceda la obținerea consimțământului din partea dvs. doar în situațiile în care nu reușim să utilizăm un alt temei legal.
8. Cât timp stocăm datele?
Stocăm datele dvs. cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar numai mult de 5 ani de la încetarea contractului sau de la ultima interacțiune cu noi.După încetarea perioadei, datele cu caracter personal vor fi distruse sau șterse din sistemele informatice sau transformate în date anonime pentru a fi utilizate în scopuri de cercetare științifică, istorică sau statistică. Rețineţi faptul că în anumite situații expres reglementate, stocăm datele pe perioada care ne este impusă de lege.
Cum partajăm informațiile dvs. cu ceilalți?
Putem dezvălui datele dvs., respectând legea aplicabilă, partenerilor de afaceri sau altor terți.Depunem în permanență eforturi rezonabile pentru a ne asigura că acești terți au implementate măsuri adecvate de protecție și securitate. Cu acești terți avem clauze contractuale astfel încât datele dvs. să fie protejate. În aceste situații, ne vom asigura că orice transfer este legitim, având la bază consimțământul dvs. sau alt temei juridic.De exemplu, am putea furniza datele dvs. către alte companii, precum furnizorii de servicii IT sau telecomunicații, contabilitate, servicii juridice și alți terți cu care avem o relație contractuală.Acești terți sunt selectați cu o grijă deosebită astfel încât datele dvs. să fie prelucrate doar în scopurile pe care noi le indicăm.De asemenea, am putea partaja datele dvs. către parteneri de afaceri ca urmare a unui efort comun de a oferi un produs sau un serviciu.Deși puțin probabil, am putea vinde în viitor afacerea sau o parte a afacerii, situație care va include transferul datelor dvs. Putem transmite datele și altor părți având consimțământul sau potrivit instrucțiunilor dvs, ca de exemplu, în situația în care exercitați o cerere de portabilitate.Vom putea, de asemenea, furniza informațiile dvs. cu caracter personal și către parchet, poliție, instanțele judecătorești și alte organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.Ne vom asigura, în limite rezonabile, că datele dvs. nu părăsesc Spațiul Economic European, însă, în măsura în care vom transfera date către state din afara SEE, ne vom asigura, în toate cazurile, că transferurile sunt legitime, având la baza consimțământul dvs. explicit sau alt temei legal.
Cum partajăm informațiile dvs. cu ceilalți?
Putem dezvălui datele dvs., respectând legea aplicabilă, partenerilor de afaceri sau altor terți.Depunem în permanență eforturi rezonabile pentru a ne asigura că acești terți au implementate măsuri adecvate de protecție și securitate. Cu acești terți avem clauze contractuale astfel încât datele dvs. să fie protejate. În aceste situații, ne vom asigura că orice transfer este legitim, având la bază consimțământul dvs. sau alt temei juridic.De exemplu, am putea furniza datele dvs. către alte companii, precum furnizorii de servicii IT sau telecomunicații, contabilitate, servicii juridice și alți terți cu care avem o relație contractuală.Acești terți sunt selectați cu o grijă deosebită astfel încât datele dvs. să fie prelucrate doar în scopurile pe care noi le indicăm.De asemenea, am putea partaja datele dvs. către parteneri de afaceri ca urmare a unui efort comun de a oferi un produs sau un serviciu.Deși puțin probabil, am putea vinde în viitor afacerea sau o parte a afacerii, situație care va include transferul datelor dvs. Putem transmite datele și altor părți având consimțământul sau potrivit instrucțiunilor dvs, ca de exemplu, în situația în care exercitați o cerere de portabilitate.Vom putea, de asemenea, furniza informațiile dvs. cu caracter personal și către parchet, poliție, instanțele judecătorești și alte organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.Ne vom asigura, în limite rezonabile, că datele dvs. nu părăsesc Spațiul Economic European, însă, în măsura în care vom transfera date către state din afara SEE, ne vom asigura, în toate cazurile, că transferurile sunt legitime, având la baza consimțământul dvs. explicit sau alt temei legal.
9. Marketing
În măsura în care am obținut consimțământul dvs. prealabil, putem utiliza tehnologii de marketing direct și publicitate targhetată, utilizând informațiile colectate despre dvs. cu privire la interese, preferințe, achiziții, vârstă, locație etc. De exemplu, am putea trimite e-mailuri, am putea afișa reclame în interiorul site-ului nostru, pe social media sau am putea plasa reclame pe site-uri terțe, în aplicații sau pe alte dispozitive conectate la internet.
9.1. Ce fel de date colectăm pentru marketing?
În vederea desfășurării activităților de marketing direct sau publicitate targhetată, am putea utiliza următoarele informații:
- Informații colectate prin intermediul modulelor cookie și a altor tehnologii similare (locație, dispozitiv, navigator, vârstă etc);
- Achizițiile dvs, modul în care ați interacționat cu bunurile și serviciile noastre și feedback-ul primit din partea dvs;
- Vârsta, țara, regiunea, sexul;
- Alte informații obținute de la partenerii noștri terți de marketing, informații pe care le-au obținut cu acordul dvs.
9.2. Parteneri de marketing
Partenerii noștri de marketing, precum Facebook, Google și/sau alte agenții ne ajută să transmitem marketing către dvs. pe baza informațiilor colectate de ei direct de la dvs și cu acordul dvs. În unele cazuri, partajăm chiar noi informații pe care le-am colectat de la dvs. Ne asigurăm, în toate cazurile, că aceste transferuri sunt legale așa cum am explicat la punctul 8.5.
Partenerii noștri pot plasa reclame cu privire la serviciile și produsele noastre, în funcție de datele colectate anterior de la dvs. (interese, preferințe) pe alte site-uri și/sau servicii. De asemenea, partenerii noștri de marketing pot utiliza informațiile colectate despre dvs. pentru a îmbunătăți serviciile și/sau algoritmii (inclusiv algoritmii bazați pe inteligența artificială).
9.3. Cum puteți renunța la marketing direct?
Vă puteți opune marketingului direct și/sau vă puteți retrage în orice moment consimțământul prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare din fiecare e-mail („unsubscribe” sau „dezabonare”) sau prin transmiterea unei cereri în acest sens la adresa de e-mail: dataprotection@meridianclinic.ro pentru a dezactiva publicitatea bazată pe interese, vă rugăm să consultați în acest sens Politica noastră privind utilizarea modulelor cookie.
10. Care sunt drepturile dvs.?
Drepturile dvs. conform Regulamentului GDPR sunt următoarele:
Dreptul de retragere a consimțământului
Vă puteți retrage în orice moment consimțământul cu privire la prelucrarea datelor dvs prin transmiterea unei cereri în acest sens la adresa de e-mail: dataprotection@meridianclinic.ro. Rețineți însă că, în măsura în care am identificat un alt temei legal pentru prelucrarea datelor dvs, vom continua să prelucrăm datele dvs. în baza acelui temei legal. Noi avem posibilitatea legală să utilizăm unul sau mai multe temeiuri pentru prelucrarea datelor dvs.
Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor dvs
Dreptul de acces asupra datelor
Aveți dreptul de a obține din partea noastră o confirmare că se prelucrează sau nu date cu caracter personal care vă privesc și, în caz afirmativ, acces la datele respective și la informațiile prevăzute de art. 15 alin. (1) din GDPR.mat cu privire la prelucrarea datelor dvs
Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete
Aveți dreptul de a obține, din partea noastră, fără întârzieri nejustificate, rectificare a datelor cu caracter personal inexacte care vă privesc.
Dreptul de ștergere („dreptul de a fi uitat”)
În situațiile prevăzute la art. 17 din GDPR, aveți dreptul de a solicita și obține ștergerea datelor cu caracter personal.
Dreptul la restricționarea prelucrării
În cazurile prevăzute la art. 18 din GDPR, aveți dreptul de a solicita și obține restricționarea prelucrării.
Dreptul de a transmite datele pe care le avem despre dvs. către alt operator(„dreptul la portabilitate”)
În cazurile prevăzute la art. 20 din GDPR, aveți dreptul de a solicita și obține portabilitatea datelor.
Dreptul de a vă opune prelucrării datelor
În cazurile prevăzute la art. 21 din GDPR, aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor.
Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri cu efecte juridice sau cu efecte semnificative similare asupra asupra dvs.
Dreptul de a vă adresa justiției pentru apărarea drepturilor și intereselor dvs.
Dreptul de a formula o plângere în fața Autorității de Supraveghere
Vă rugăm să rețineți că:
Vă puteți retrage consimțământul pentru marketing direct în orice moment prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare din fiecare e-mail/sms sau alt mesaj electronic.
Dacă doriți să vă exercitați drepturile, o puteți face prin transmiterea unei cereri scrise, semnate și datate la adresa de e-mail: dataprotection@meridianclinic.ro
Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există excepții, de aceea fiecare cerere primită va fi analizată astfel încât să decidem dacă este întemeiată sau nu. În măsura în care cererea este întemeiată, vă vom facilita exercitarea drepturilor. Dacă cererea este neîntemeiată, o vom respinge, însă vă vom informa asupra motivelor refuzului și asupra drepturilor de a depune o plângere la Autoritatea de Supraveghere și de a vă adresa justiției.
Vom încerca să răspundem solicitării în termen de o lună. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcție de diferite aspect, precum complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a vă identifica într-un termen util.
Dacă, deși depunem toate eforturile, nu reușim să vă identificăm, iar dvs. nu ne furnizați informații suplimentare pentru a reuși să vă identificăm, nu suntem obligați să dăm curs solicitării.
11. Întrebări, solicitări și exercitarea drepturilor
Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la prelucrarea informațiilor dvs, doriți să vă exercitați drepturile legale sau aveți orice altă îngrijorare cu privire la confidențialitate, ne puteți scrie la adresa de e-mail: dataprotection@meridianclinic.ro
De asemenea, datele de contact ale responsabilului nostru cu protecția datelor sunt: dataprotection@meridianclinic.ro
Felicitări! Ați ajuns la final. Vă mulțumim că v-ați făcut timp pentru a afla cum vă protejăm datele cu caracter personal!