Obstetrică – Ginecologie

Obstetrică - Ginecologie

Ginecologia este specialitatea chirurgicală care se ocupă cu studiul și tratamentul afecțiunilor sistemului genital feminin.

În evaluarea sănătății femeii, este recomandat cel puțin un consult ginecologic anual. În cadrul acestuia, pe lângă consultul propriu-zis, se vor efectua un examen citologic Babeș-Papanicolau și o ecografie ginecologică/pelvină . În anumite situații, medicul dumneavoastră ginecolog vă poate recomanda și efectuarea unei colposcopii sau genotiparea HPV (Human Papiloma Virus).

În afara consultului anual, prezentarea la medicul ginecolog se recomandă și în cazul anumitor semne și simptome cum ar fi: scurgeri vaginale anormale, dureri pelvine, sângerare în perioada menopauzei sau probleme de infertilitate.

Obstetrica se ocupă cu diagnosticul și monitorizarea sarcinii dar și cu urmărirea femeii în perioada lauziei (primele 6 săptămâni după naștere).

Monitorizarea sarcinii se realizează prin ecografii seriate (de confirmare a sarcinii/luare în evidență, ecografie de trimestru I, II și III, examinări 2D, 3D și 4D) dar și prin cardiotocografie.

Alege să îți monitorizezi sarcina în cadrul Clinicii Meridian și să beneficiezi de cele mai noi aparate, special destinate îngrijirii sănătății femeii prin performața imagistică oferită.

NOU! Ecograf General Electric GE Voluson S10 Expert cu moduri de lucru 3D/4D.

Principalele servicii oferite:

- Screening anual: Consultație + ECOGRAFIE + Test Babeș - Papanicolau (simplu sau în mediu lichid)

- VIDEO-COLPOSCOPII (cu sau fără prelevare de biopsii)

- BIOPSIE ENDOMETRIALĂ (cu sondă flexibilă)

NOU

- Montare DIU sterilet SFERIC IUB BALLERINE

- Mici intervenții chirurgicale:

Biopsie

Conizație

Electroexcizii

- Monitorizare sarcină

- Consiliere infertilitate

Nu amâna prezentarea la medicul ginecolog! Sănătatea ta e acum mai importantă ca oricând!

Orar consultații

Dr. Ignat Radu Mihai