PSIHIATRIE

Psihiatrie

Psihiatria este o ramură a medicinei care se ocupă cu prevenirea, diagnosticul și tratarea bolilor psihice. Reabilitarea persoanelor cu boli psihice intră de asemenea în sfera de compentență a medicului psihiatru.

Diagnosticul unei afecțiuni psihice se pune de cele mai multe ori în urma unui interviu/discuții libere și a unui examen obiectiv însă medicul psihiatru poate recomanda completarea acestora printr-o serie de examinări paraclinice ca: analize de laborator, investigații imagistice (rezonanță magnetică nucleară RMN, computer tomografie CT ), evaluare psihologică (teste psihologice de personalitate, teste cognitive), consult neurologic sau endocrinologic de specialitate, după caz

Principalele afecțiuni abordate de medicul psihiatru sunt:

- Depresia - Anxietatea - Insomniile - Dependențele și abuzul de substanțe (alcool, tutun, altele) - Tulburările bipolare - Tulburările de tip borderline - Schizofrenia - Stresul post-traumatic

Serviciile medicale oferite în cadrul Clinicii Meridian sunt:

- Evaluare de specialitate și diagnostic în domeniul psihiatriei - Tratamente psihiatrice adecvate, diferențiate în funcție de afecțiunea diagnosticată - Interpretarea investigațiilor și stabilirea diagnosticului (teste psihologice, examen computer tomograf cerebral, examen de rezonanță magnetică cerebrală) - Control periodic și evaluarea eficacității tratamentului - Consiliere psihiatrică - Eliberare de certificate și adeverințe medicale psihiatrice pentru diferite activități profesionale - Eliberare de certificate și adeverințe medicale psihiatrice pentru angajare

Luni 16-20:00
Miercuri 14-17:00